Jump to content

televizzyizlyfe

Member
  • Content Count

    22
  • Joined

Community Reputation

8 Neutral
  1. televizzyizlyfe

    Difficult People

    sucks. i loved this show.
  2. televizzyizlyfe

    S09.E08: Friends And Lover

    Eh, they tried something and it didn't work. Characters come and go on sitcoms all the time. HAHAHA omg .... that plot was so creepy tho RIP
  3. televizzyizlyfe

    S09.E08: Friends And Lover

    this podcast made me seriously reflect on bierasure. if i were to describe the episode obviously he was bi because he hooks up with girls and boys and that's what bi is to me. that it wasn't said ... and that sexually fluid was... i dunno! deep!
  4. televizzyizlyfe

    Difficult People

    when are they gonna renew this show
  5. televizzyizlyfe

    S09.E05: How To Succeed In Business Without Really Crying

    how can they not have rewatched the original series??
  6. televizzyizlyfe

    Debra Messing Gets A Star On The Hollywood Walk Of Fame

    deb scares all of us on twitter lmaooo
  7. televizzyizlyfe

    Debra Messing Gets A Star On The Hollywood Walk Of Fame

    lmaoooo it's MAN CRUSH MONDAY!!!!!!!!!!!! isn't it? what do i know? thank u for clarifying how she became butt buddies with sophia bush this podcast is sooo funny!!! kevin telling the story about the central park birthday party!!!!!
  8. televizzyizlyfe

    Debra Messing Gets A Star On The Hollywood Walk Of Fame

    HAHA i am so sorry i missed your live stream tweeting. i am dying that tara said the MAGA hat shot in the pilot was 1,000 hours. who knew about the karen/ramos press pics? (crying laughing emoji) well, besides you guys. THIS PODCAST ROCKS when are we all watching her 2015 independent movie??
  9. televizzyizlyfe

    S09.E01: 11 Years Later

    happy to see them again and happy to hear the politics is on the way out!
  10. televizzyizlyfe

    Odd Mom Out

    HAHAH lex going to mars cracked me up i'm surprised to see negative reviews for season 3 i thought every minute was great i wish the first 2 seasons were streaming i will eventually buy them.. i hope this is renewed.. i started listening to jill on sirius she is funny
  11. televizzyizlyfe

    Snack Time: Debra Messing Eats A Bowl Of Cucumber Slices!

    Tara's reactions are everything. Yes, we know actresses don't eat..but I assumed she did because she is the spokesperson for http://info.coolsculpting.com/debra-messing Anyway, hilarious to see how she juggles activism with actor...vism! Great podcast.
  12. televizzyizlyfe

    Difficult People

    hahah i always wondered about this too!!! i wondered if it was coke or something bc in the season 1 finale difficult christmas they mentioned him buying molly... like he would have had to been on a bender.. i agree
  13. televizzyizlyfe

    Difficult People

    HAHA SAME
  14. televizzyizlyfe

    Difficult People

    i loved episode 9 and julie's duet with herself!
  15. televizzyizlyfe

    Difficult People

    new ep was funny!!
×